DE BELANGRIJKSTE ACTIVITEITEN & MEDIA OP EEN RIJ:
Dit overzicht geeft een beeld van de diciplines en media die Oosterveld Design tot haar dagelijkse werkterrein rekent. Uiteraard komt daarbij het ene vlak meer aan de orde dan het andere, maar dat is normaal. We zouden hier in detail in kunnen gaan op de verschillende activiteiten en soorten media, maar dat zou onze website nodeloos groot en in onze ogen overcompleet maken. U mailt ons of u maakt gewoon even een afspraak als u méér over iets wilt weten.

Diensten (analoog/digitaal)
• Promotioneel advies
• Grafisch ontwerp
• Tekstschrijven en -redactie
• Logo’s & huisstijlen
• Beeldbewerking
• Illustraties
• Fotografie en fotografiebegeleiding

 Analoge Media
• Jaarverslagen
Folders en brochures
Bedrijfsorganen
Magazines & mailings
Nieuwsbrieven
Advertenties & campagnes

Diensten (digitaal)
• Animaties
• Website ontwerp & implementatie

• Webhosting
• Social Media Marketing

Digitale Media
• Radio/TV
• Websites
• Nieuwsbrieven
• blogs
• Social Media toepassingen zoals op:
    Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, YouTube.

Reclamebeleid met behulp van traditionele analoge en moderne digitale media

Reclamebeleid is een voortdurend proces van analyse, planning, implementatie en evaluatie van activiteiten met betrekking tot reclame in het kader van het communicatiebeleid van een organisatie. Reclamebeleid is daarbij onderdeel van het totale communicatiebeleid.
Tot het reclamebeleid van een organisatie of voor specifieke producten/merken en diensten wordt gerekend:

  • de keuze van de reclamedoelgroep(en);
  • de keuze van de reclameboodschap;
  • de keuze tussen de verschillende soorten reclamemedia;
  • de combinatie van de verschillende reclamemedia (mediamix);
  • de frequentie en intensiteit van de reclame (reclamedruk);
  • de bewaking van de effectiviteit en efficiëntie van de reclame.

ALLES BEGINT MET UW EIGEN IDENTITEIT
Oosterveld Design streeft er naar ondernemers en ondernemingen een eigen visuele identiteit te geven. Logo en huisstijl gaan daarbij hand in hand, want de kleuren van uw logo komen, meer dan waarschijnlijk, terug in uw huisstijl. En de huisstijl verbindt al uw huisstijldragers en communicatieuitingen, van visitekaartje, briefpapier, website tot nieuwsbrief, direct mail en folder. Daarbij vormt uw totale huisstijl dus een belangrijk onderdeel van uw merk-/product-/dienstenidentiteit.

MEDIAMIX
Omdat consumenten tegenwoordig over steeds meer mediamogelijkheden beschikken, kunnen adverteerders steeds moeilijker hun gehele doelgroep bereiken via één medium. De combinatie en intensiteit van inschakeling van de verschillende reclamemedia, zoals advertenties in dag- en weekbladen en tijdschriften, reclamefolders, etherreclame, buitenreclame of bioscoopreclame, de zogenaamde mediamix, biedt dan uitkomst.

Oosterveld Design helpt u om het medium, of de combinatie van verschillende media te kiezen waarbij uw boodschap het best wordt gecommuniceerd. Zo komt deze maximaal tot zijn recht.